top of page

Microsoft 365:ssä on esiintynyt maailmanlaajuisia häiriöitä

Päivitetty tieto 26.11. klo 17.00: Transmarin IT-osasto vahvistaa, että ongelma on nyt ratkaistu ja tapaushallintamme toimii kuten pitää.


Tämä tarkoittaa kuitenkin sitä, että meillä on paljon tapauksia, jotka ovat päätyneet jonoon 25.11. klo 17.00 lähtien.


Käsittelyaika voi siksi olla hieman normaalia pidempi huomenna 27.11.


Kiitos ymmärryksestäsi ja kärsivällisyydestäsi!


/Transmarsin asiakaspalvelu



Arvoisa asiakas,


Haluamme tiedottaa, että Microsoft 365:ssä on esiintynyt maailmanlaajuisia häiriöitä, jotka vaikuttavat asiahallintajärjestelmäämme.


Häiriöistä saatiin tietoa tänään, 25. marraskuuta, klo 17:00.


Tämä saattaa vaikuttaa siihen, pystymmekö vastaanottamaan tai käsittelemään varauksia ja kysymyksiä, jotka on lähetetty tämän jälkeen. Varmistaaksesi varauksesi tai kysymyksesi, otathan yhteyttä meihin puhelimitse mahdollisimman pian.


Asiakaspalvelu:


Kiitämme kärsivällisyydestänne ja yhteistyöstänne!


Ystävällisin terveisin,Transmarin Asiakaspalvelu



bottom of page